مرصاد

توهین به اشخاص ، مقام معظم رهبری و شهدا و خانواده های شهدا ممنوع

مرصاد

توهین به اشخاص ، مقام معظم رهبری و شهدا و خانواده های شهدا ممنوع

مرصاد

درباره پایگاه

نه فقط بنده به ذات ازلی می نازد ناشر حکم ولایت به ولی می نازد

گر بنازد به علی، شیعه ندارد عجبی عجب اینجاست خدا هم به علی می نازد

فرزنــدان ابــرهه، از نـسل یــهودا، نشــسته بــر ارابــه‌هــای جــنگ؛
از تانک "مرکــاوا" تا امــواج voa.
از خطــوط مــقدم جــنـگ ســخـت در عــراق و افــغانـستان و سوریــه؛
تا پـیچ‌ در پــیچ و هزار لــایه‌های جــنگ نـیمه ســخت با موســاد و سیـا و MI6؛
تا گستــره‌ی جــهانی جنگ نــرم، حتی در خانــه‌هــایمان!
.....
و مـن و تــو و مــا، در کجای این نبـــرد نامـتقارن ایــستــاده‌ایم؟
خودم را و خـودت را و خـودمان را بازیابیم.
آنهـایی که خــود را پــیدا کردند، خــوش به سعادتـــ دنــیا و آخرتـشان،
و خوشـ به لــیاقتــشان بــرای سربازی آقایـــشان در آخرالزمان.
آنهایی هــم کــه نــه...
...
مــن و تــو و مــا، در کـــجای ایــن نــبرد نامــتقــارن ایستــاده‌ایم؟

استخر پارتی های مختلط + عکس

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ
 
اختلاط از سر و کول برخی از مکان ها و روابط  بالا می رود از مهمانی  و کافی شاپ ها تا خیابان و استخرها!  اما پارتی ها و قبح شکنی چنین مهمانی ها و حتی جمع های کوچک تر دختر و پسرها  پیام هایی برای مسئولین دارد.

خانه‌های آپارتمانی؛ کوچه‌های عمودی که چند خانواده دیوار به دیوار هم زندگی می‌کنند اما چندان از حال و روز هم خبر ندارند.وقتی سکوت همه ساختمان را فرا گرفته است هیچ‌کس به دیگری کاری ندارد حتی اگر کسی در یکی از این خانه‌ها مرده باشد و از مرگ او چند روزی گذشته باشد.
پارتی

استخر پارتی های مختلط, استخر پارتی, پارتی های مختلط

اما گاهی  سکوت آپارتمان‌ها را صداهای ناهنجار شبانه در هم می‌شکند.وقتی یکی از ساکنان آپارتمان مهمانی دارد و جوانان قرار است در این مهمانی شب خوشی را سپری کنند.صدای موزیک همراه با جیغ و فریاد‌هایی که چندان متعارف نیست!

 سکوت ساختمان را به لرزه در می‌آورد.مهمانی‌هایی که گاهی تا پاسی از شب گذشته ادامه پیدا می‌کند.

در چنین مواقعی مادر دختر یا پسر صاحب مهمانی قبل از شروع بزن و بکوب شبانه ( در نوع پیشرفته و مودبانه‌اش) در خانه‌های همسایه‌ها را می‌زند، پیشاپیش عذر خواهی می‌کند و می‌گوید: نمی‌خواهم بچه‌ها در بیرون از خانه مهمانی بگیرند.

این‌جا در خانه خودم بیشتر می‌توانم کنترل‌شان کنم! ‌اما واقعیت این است کدام کنترل؟ دختر و پسر در هم می‌لولند و با رقص نور، بالا و پایین می‌پرند و معلوم است که حسابی سرشان داغ است.گاهی همسایه‌ای که دیگر طاقتش، طاق شده به نیروی انتظامی تلفن می‌کند، پلیس هم می‌آید اما در حد اخطار می‌تواند کاری از پیش ببرد؛ چهار دیواری است و اختیاری.پدر و مادر هم که هستند و بچه‌هایشان را کنترل می‌کنند.

مهمانی‌های شبانه؛ اتفاقی که زیر پوست شهرها در جریان است.همه از آن مطلع هستند و می‌دانند که در این جشن‌ها چه اتفاقاتی رخ می‌دهد اما واقعیت این است که کسی نمی‌تواند کاری بکند.جوان هستند و به تفریح نیاز دارند.باید جایی باشد تا خودشان را تخلیه کنند! بیشتر خانواده‌ها هم که نه تمایلی دارند مهمانی‌ بچه‌هایشان را ساپورت کنند و نه گاهی مکان و خانه مناسبی دارند و زمانی هم حتی نمی‌توانند مخارج آن را تامین کنند.

جوانانی که شب را در مهمانی‌های دوستانه به سر می‌برند، فردا با ظاهری استاندارد به مدرسه می‌روند و باز هم مخفیانه برای دوستانشان از شبی که گذرانده‌اند، صحبت می‌کنند.همین دو‌گانگی در رفتار و کردار بزرگترین آسیب را به جوانان می‌زند.جامعه، خانواده، مدرسه، محل کار و... باید یک دست باشد

اما باغ‌ها و ویلاهای اجاره‌ای هستند؛ جوان‌ها می‌توانند جمع شوند، هر کدام سهم خود را بدهند و یک مهمانی پرشور شبانه برگزار کنند با رقص نور، موسیقی و دیگر مخلفات. مصرف مواد مخدرو توهم زا در این مراسم ها به امری طبیعی تبدیل شده است بعضی ار افراد آنقدر از روانگردها مصرف می کنند که به کما رفته و سپس می میرند و یا به خود و افراد موجود در مهمانی آسیب های فیزیکی وارد می کنند.مهمانی‌هایی که گاهی کشته هم می‌دهد.جوانی قرص‌های هیجان‌برانگیز استفاده می‌کند و از پنجره‌ای خود را به پایین پرتاب می‌کند.پلیس معمولا به چنین محل‌هایی می‌آید و مهمانی را برهم می‌زند و چند جوانی را با خود می‌برد.بعد پدر و مادرها می‌آیند، تعهد می‌دهند و بچه‌اشان را از بازداشتگاه می‌برند.

کنسرت‌های موسیقی که برگزار می‌شود، یکی از جاهایی است که می‌تواند تفریح‌گاه خوبی برای جوان‌ها باشد اما در این کنسرت‌ها همه چیز ممنوعه است.باید همه بیایند، مودب بنشینند و موسیقی و آواز گوش بدهند و بروند.غیر از این باشد خلاف عرف می‌شود.

حتی لباس‌ها هم باید رسمی باشد.همه این‌ها درست است چون جامعه ما اسلامی است و باید شئونات اسلامی در آن رعایت شود.اختلاط زن و مرد و تفریح در کنار هم ممنوع است اما اسلام دین جامعی است، کامل‌ترین دین است، حتما در آن برای تفریحات سالم هم فکری شده و راه‌هایی ارائه شده که متخصصان باید برای آنها برنامه‌ریزی کنند.
پارتی

نمی‌شود همه چیز را تقصیر برنامه‌های ماهواره‌ای انداخت.وقتی شیطان دست به کار می‌شود، فرشته‌های خدا نیز بیکار نمی‌نشینند.حتما راهی هست تا هم جوانان را شاد  و سرحال نگه داشت و هم نگذاشت آنها به بیراهه بروند.

کار مخفیانه انجام دادن، یعنی یک جای کار لنگ می‌زند، یعنی یک چیزی اشتباه است.وقتی مهمانی‌های شبانه با همه منکراتی که در آنها روی می‌دهد، روز به روز بیشتر می‌شود، یعنی اداره جوانان، راهکار به آنها نشان دادن، برای آنها برنامه‌ریزی کردن و ...ایراد دارد.

سال‌هاست که پارتی‌های شبانه در کشور ما برگزار می‌شود، این مهمانی‌ها روز به روز شکل بدتری به خود می‌گیرد.همین چند وقت پیش عکس‌هایی در فضای مجازی منتشر شد که مهمانی‌های مختلطی را نشان می‌داد که در کنار استخر برگزار می‌شود.

جوانانی که شب را در مهمانی‌های دوستانه به سر می‌برند، فردا با ظاهری استاندارد به مدرسه می‌روند و باز هم مخفیانه برای دوستانشان از شبی که گذرانده‌اند، صحبت می‌کنند.همین دو‌گانگی در رفتار و کردار بزرگترین آسیب را به جوانان می‌زند.جامعه، خانواده، مدرسه، محل کار و... باید یک دست باشد.

باید مردم به نوع سبک زندگی که انتخاب می‌کنند آگاه باشند به آن ایمان داشته باشند.نمی‌شود در خانه که چهار دیواری هست و اختیاری یک جور بود و در بیرون جور دیگر.

این ریاکاری به فرد و اجتماع آسیب می‌زند.پدر و مادر در مهمانی‌ها کاملا آزاد هستند اما به بچه خود می‌گویند،‌مراقب باشد که از این مهمانی در مدرسه و یا به دوستان و در و همسایه چیزی نگوید.

افزایش مهمانی های شبانه

روند رو به رشد مهمانی های مختلط در حال حاضر نگرانی‌هایی را به وجود آورده و این مهمانی ها هر روز با نام و شکل های وقیح تر و تازه تری برپا می‌شود؛ این مهمانی ها که برگرفته از تفکرات غربی است با اسامی مختلفی مانند "اکس پارتی"،"پارتی باکلاس"، استخرپارتی"، کالباس پارتی، جواد پارتی " و... برگزار می‌شود.

در حال حاضر وجود باغ های حاشیه شهرها که پنهان از نظارت نیروهای انتظامی هستند مکان امنی برای برگزاری اینگونه مجالس شده است. پس والدین باید مواظب فرزندان خود باشند و امکانات تفریحی سالم را فراهم نمایند

البته تا کنون آمار دقیقی در این رابطه منتشر نشده و بهانه این عدم انتشار هم شاید برای آبروداری باشد امام باید به این مسئله توجه کرد که این پنهان کاری ها دردی را دوا نمی کند و مشکل باید به صورت ریشه ای حل شود.

به هر حال چند سالی هست که شاهد افزایش این گونه مهمانی ها در شهر های کوچک نیز هستیم رشد قارچ گونه این مهمانی‌ها در حقیقت ریشه در نبود تربیت درست در خانواده ها دارد.

متاسفانه در حال حاضر مسائل فرهنگی در جامعه و خانواده ها به حاشیه تبدیل شده و نظارت کم و همچنین نبود امکانات تفریحی مناسب باعث شده که بسیاری از کودکان و نوجوانان نیازهای خود را از مجاری خلاف و غیر مجاز تأمین و برآورده نمایند.

در حال حاضر وجود باغ های حاشیه شهرها که پنهان از نظارت نیروهای انتظامی هستند مکان امنی برای برگزاری اینگونه مجالس شده است. پس والدین باید مواظب فرزندان خود باشند و امکانات تفریحی سالم را فراهم نمایند.

البته درحالت کلی کسی با مهمانی و خوش گذرانی مخالف نیست اما نوع تفریح و خوش گذرانی مهم است.

همانطور که جسم انسان نیازها و احتیاجات گوناگونی هم چون غذا خوردن دارد، روح و روان انسان نیز نیازمندی هایی دارد. تفریح و شادابی غذای روح آدمی است که موجب فرح و انبساط خاطر و آرامش روانی می شود.

امام علی ـ علیه السلام ـ می فرماید: «شادمانی و سرور، موجب انبساط روحی می شود و وجد و نشاط آدمی را بر می انگیزاند.»

اما اگر تفریحات و لذت جویی ها ناسالم و از مسیرهای غیر طبیعی و انحرافی باشند، نه تنها انسان به آرامش و لذت مطلوب و واقعی خود دست نمی یابد، بلکه باعث انحراف و به ابتذال شود.

با ابراز تاسف باید گفت در این میهمانی ها شاهد حضور بازیگران معرف، دانشجویان و فوتبالیست ها هستیم وجود این افراد بیشتر ذهن افکار عمومی را به سمت و سوی می کشاند که این افراد چرا باید به عنوان یک الگو در جامعه در چنین مهمانی هایی شرکت کنند.

تابو شکنی از جانب دختران و پسران یکی از جنبه‌های اصلی این پارتی‌ها است. در پایان باید به این نکته اشاره کرد که در این رابطه نباید فقط از نیروی انتظامی انتظار نداشته باشیم تا با این ناهنجاری ها برخورد کند چرا که این دستگاه به تنهایی نمی تواند این معظل را ریشه کن کند بلکه دستگاهای فرهنگی کشور نیز باید در این زمینه فعال شوند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۸
ma ya

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هاست