مرصاد

توهین به اشخاص ، مقام معظم رهبری و شهدا و خانواده های شهدا ممنوع

مرصاد

توهین به اشخاص ، مقام معظم رهبری و شهدا و خانواده های شهدا ممنوع

مرصاد

درباره پایگاه

نه فقط بنده به ذات ازلی می نازد ناشر حکم ولایت به ولی می نازد

گر بنازد به علی، شیعه ندارد عجبی عجب اینجاست خدا هم به علی می نازد

فرزنــدان ابــرهه، از نـسل یــهودا، نشــسته بــر ارابــه‌هــای جــنگ؛
از تانک "مرکــاوا" تا امــواج voa.
از خطــوط مــقدم جــنـگ ســخـت در عــراق و افــغانـستان و سوریــه؛
تا پـیچ‌ در پــیچ و هزار لــایه‌های جــنگ نـیمه ســخت با موســاد و سیـا و MI6؛
تا گستــره‌ی جــهانی جنگ نــرم، حتی در خانــه‌هــایمان!
.....
و مـن و تــو و مــا، در کجای این نبـــرد نامـتقارن ایــستــاده‌ایم؟
خودم را و خـودت را و خـودمان را بازیابیم.
آنهـایی که خــود را پــیدا کردند، خــوش به سعادتـــ دنــیا و آخرتـشان،
و خوشـ به لــیاقتــشان بــرای سربازی آقایـــشان در آخرالزمان.
آنهایی هــم کــه نــه...
...
مــن و تــو و مــا، در کـــجای ایــن نــبرد نامــتقــارن ایستــاده‌ایم؟

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۵فروردين





 

یکی از گرایش های انحرافی که به صورت گسترده دست مایه ی آثار سینمایی و تلویزیونی قرار می گیرد، « هم جنس گرایی » (1) است. امروزه همجنس گرایی در عرصه های مختلفی همچون فیلم های سینمایی، مباحث سیاسی، حقوق اجتماعی و... به عنوان یک سوژه مطرح است. افزون بر این، هم اکنون هم جنس گرایان زیادی در عرصه های مختلفی همچون سیاست، موسیقی، بازیگری و... فعالیت می کنند؛ (2) از جمله می توان افرادی همچون « الن دی جنرس » (3) مجری مشهور شبکه ی « ان بی سی » امریکا را نام برد که در سال 1997 م این موضوع را اعلام کرد. (4) هم چنین « ریکی مارتین » (5) خواننده ی اهل پورتوریکو و برنده ی جایزه ی « گرمی » و جایزه ی « گرمی لاتین » در سایت خود نوشت:
« من افتخار می کنم که بگویم، یک هم جنس گرای خوشبخت هستم ». (6)
در عرصه ی سیاست نیز می توان به « یوهانا سیگورداردوتیر » (7) نخست وزیر هم جنس گرای ایسلند اشاره کرد. (8) هم چنین « گیدو وستروله » (9) وزیر امور خارجه آلمان نیز یک هم جنس گرا است. (10)
امروزه افراد مشهوری که در اذهان عمومی مورد حمایت و دارای محبوبیت در میان هم جنس گرایان می باشند به عنوان « نماد هم جنس گرایی » (11) از حقوق آنان دفاع می کنند و یا خود یکی از آنان هستند؛ از جمله ی این افراد می توان خواننده هایی همچون « لیدی گاگا »، (12) « مدونا »، (13) « کایلی مینوگ » (14) و « بریتنی اسپیرز » (15) را نام برد.

 

کوهستان بروکبک

فیلم های سینمایی و تلویزیونی نیز همواره بازیچه ای برای ترویج و تبلیغ این گرایش انحرافی بوده است. از مشهورترین این فیلم ها می توان آثاری همچون « کوهستان بروکبک » (16) برنده ی سه جایزه ی اسکار، برنده ی 84 جایزه و نامزد 66 جایزه ی دیگر، « میلک » (17) برنده ی دو جایزه ی اسکار، برنده ی 41 جایزه و نامزد و 63 جایزه ی دیگر، « بچه ها سر به راه اند » (18) نامزد چهار جایزه ی اسکار، برنده ی 14 جایزه و نامزد 63 جایزه ی دیگر و « بوسه ی زن عنکبوتی » (19) برنده ی جایزه ی اسکار، برنده ی 12 جایزه و نامزد 9 جایزه ی دیگر را نام برد. نکته ی قابل توجه درباره سه فیلم اول، این است که هر سه به تهیه کنندگی شرکت «‌ فوکوس فیوچرز » (20) تولید شده و هر چهار فیلم محصول مستقل یا مشترک کشور امریکا است.

هاست